Szkolenie - Strategia marketingowa

Czy wiesz, że spójność wizerunkowa marki to fundament sukcesu każdej firmy? Chcesz dowiedzieć się, dlaczego klienci kochają jedne marki i utożsamiają się z nimi, a wobec innych są obojętni? A może szukasz sposobu, aby Twoi klienci czuli sympatię do Twojej firmy?

 

Odkryj z nami tajemnice tworzenia niezawodnej strategii marketingowej.

Wyeliminuj najpowszechniejszy błąd, jakim jest brak spójnej tożsamości marki.

Ten błąd, często lekceważony, prowadzi nie tylko do chaotycznych działań, ale także skłania do podejmowania spontanicznych decyzji.

 

Otwórz drzwi do kreatywnego projektowania ścieżki marketingowej, dzięki której:

🔸 zdobędziesz uwagę obserwatorów i zbudujesz emocjonalną więź z klientem,

🔸 z zaangażowaniem i autentycznością zaspokoisz potrzeby klienta,

🔸 zaplanujesz spójne działania w wielu kanałach komunikacji,

🔸 zaczniesz działać efektywnie,

🔸 zwiększysz sprzedaż i wyniki finansowe,

🔸 doprecyzujesz działania marketingowe,

🔸 ustalisz plan i ścieżkę rozwoju,

🔸 przejdziesz z fazy wiedzy do fazy działania.

 

Od dziś koniec z błędami, które mogą zaszkodzić długofalowym celom! Koniec z nieefektywnym wydawaniem budżetów na kampanie.

 

Zapisz się na wyjątkowe warsztaty ze strategii marketingowej w formie spotkań na żywo lub online.

 

Skorzystaj z wieloletniej wiedzy naszego zespołu specjalistów ds. marketingu i omów z nami najważniejsze kwestie i bolączki Twojego biznesu. Podczas warsztatów ze strategii marketingowej z chęcią podzielimy się z Tobą całą pulą naszych doświadczeń.

Przedstawimy Ci indywidualne i dopasowane rozwiązania, które z sukcesem wprowadzisz w swojej firmie. Koncentrujemy się jedynie na praktycznych i kompleksowych wdrożeniach, które odmienią funkcjonowanie Twojego biznesu.

Warsztaty ze strategii marketingowej to niezliczona ilość porad, cenne wskazówki oraz przydatne pomysły, które zapewnią Ci skalowanie biznesu. Nie musisz już dłużej błądzić i działać po omacku – wszystko dostaniesz od nas na tacy. Nasze warsztaty są jak intensywny sprint napakowany praktyczną wiedzą, który bardzo szybko Ci się zwróci.

 

Kto nas zna, ten wie, że u  nas nie ma nudy!

Ogrom wiedzy oraz pozytywna energia gwarantowane!

Warsztaty ze strategii marketingowej krok po kroku

Warsztaty z kreatywnego marketingu i strategii marketingowej

Dla kogo są warsztaty ze strategii marketingowej

Właściciele, specjaliści e-commerce

Marki osobiste

Właściciele, specjaliści e-commerce

Prowadzisz swój sklep internetowy? Jesteś specjalistą e-commerce, który szuka inspirujących pomysłów i gotowych rozwiązań zaprojektowanych specjalnie dla Twojej marki? A może chcesz dodać szczyptę humoru do codziennych wyzwań biznesowych? Świetnie się składa! Te warsztaty są właśnie dla Ciebie!

Marki osobiste

Budujesz markę osobistą i chcesz wykreować wizerunek eksperta w branży? Zależy Ci na zbudowaniu zaangażowanej społeczności oraz długotrwałych relacji z odbiorcami? Chcesz skutecznie zmonetyzować swoją specjalistyczną wiedzę? Jesteś w idealnym miejscu! Warsztaty powstały z myślą o Tobie!

Szczegóły warsztatów

Agenda warsztatów Strategia marketingowa

Jakie problemy rozwiązujemy

Twoja firma nie osiąga wyznaczonych celów biznesowych? Starasz się rozwijać swój biznes, jednak wciąż nie widzisz efektów? Najczęstszymi problemami, z jakimi borykają się przedsiębiorcy z branży e-commerce oraz marki osobiste są:

  • brak spójnej tożsamości marki,
  • brak efektywnej strategii biznesowej,
  • brak skutecznych działań marketingowych,
  • brak opracowanej sylwetki klienta idealnego,
  • nieumiejętne rozwiązywanie problemów klienta,

Podczas naszych szkoleń nauczymy Cię, w jaki sposób przeciwdziałać tym problemom i jakie kroki podjąć, by w końcu osiągnąć satysfakcjonujące wyniki biznesowe. Przestaniesz przepalać budżety i podejmować spontaniczne decyzje, które hamują rozwój Twojego biznesu. Zamiast tego zaczniesz skalować biznes i zbudujesz silne i wartościowe przewagi konkurencyjne. Brzmi świetnie, prawda?

Cel Warsztatu

Podczas warsztatów ze skutecznej strategii marketingowej opracujesz skuteczną i konkretną strategię marketingową, dostosowaną pod indywidualne potrzeby Twojego biznesu lub marki osobistej. Dzięki temu z lekkością wdrożysz efektywny plan działania, a Twoja firma zacznie osiągać wyznaczone cele.

Czas Trwania

Warsztaty trwają 7 godzin. To idealny czas na zdobycie cennej wiedzy, indywidualną pracę oraz omówienie konkretnego przypadku Twojego biznesu.

Miejsce

Warsztaty odbywają się online lub stacjonarnie. Ty wybierasz czas i miejsce, a my dostosowujemy się do Twoich potrzeb i oczekiwań. Z doświadczenia jednak wiemy, że warsztaty stacjonarne wyzwalają w uczestnikach nieznane im dotąd pokłady pozytywnej energii. A to z kolei gwarantuje owocną pracę i soczyste wyniki.

Zakres Warsztatu

  • Kim jestem (1 godzina)
  • Budowanie tożsamości marki, charakteru, archetypy marki
  • Analiza szans, zagrożeń (Analiza SWOT)
  • Opracowanie wartości marki
  • Przykłady marek
  • Co robię i dlaczego (30 minut)
  • Opis produktów/usług i tego, jaki problem rozwiązują
  • Dlaczego to robię
  • Przykłady marek
  • Kim jest mój klient (1 godzina)
  • Opracowywanie profili klientów dla lepszego zrozumienia rynku
  • Analiza konkurencji (30 minut)
  • Przegląd konkurencji i jej segmentacja
  • Cel i potrzebne zasoby(15 minut)
  • Działania marketingowe
  • Kanały i narzędzia marketingowe
  • Ramówka komunikacji na konkretnych kanałach
  • Lista crossów (z kim, gdzie i kiedy)
  • Lista ważnych świąt
  • Najnowsze trendy i kreatywne metody marketingowe
  • Dodatkowe Korzyści:
  • Materiały warsztatowe w formie workbooka oraz notatek wizualnych
  • Certyfikat uczestnictwa dla każdego uczestnika
  • Możliwość indywidualnych konsultacji po zakończeniu warsztatu

Korzyści Dla Uczestników

  • Zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu strategii marketingowej
  • Umiejętność łączenia kropek i wykorzystywania okazji i potencjału marki oraz umiejętność analizy zagrożeń
  • Łatwość podejmowania decyzji, zgodnie z tożsamością marki.

Agenda Warsztatu

Agenda warsztatów Strategia marketingowa

  • 9:00 – 9:10 Przywitanie + rozgrzewka
  • 9:10 – 10:10 Kim jestem
  • Budowanie tożsamości marki, charakteru
  • Analiza szans, zagrożeń
  • Opracowanie wartości marki
  • Przykłady marek
  • 10:10 – 11:40 Co robię i dlaczego
  • Opis produktów/usług i tego, jaki problem rozwiązują
  • Dlaczego to robię
  • Przykłady marek
  • 11:40 – 12:00 Przerwa
  • 12:00 – 13:00 Kim jest mój klient
  • Opracowywanie profili klientów dla lepszego zrozumienia rynku
  • 13:00 – 13:30 Analiza konkurencji
  • Przegląd konkurencji i segmentacja jej
  • 13:30 – 13:45 Cel i potrzebne zasoby
  • 13:45 – 14:30 Przerwa obiadowa
  • 14:30 – 16:00 Działania marketingowe
  • Kanały i narzędzia marketingowe
  • Ramówka komunikacji na konkretnych kanałach
  • Lista crossów
  • Najnowsze trendy i kreatywne metody marketingowe
  • 16:00-16:10 Zakończenie

Wypełnij formularz
lub umów się na spotkanie!

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

    1. Informacje ogólne

    1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: leartstudio.pl
    2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Leart Studio Natalia Nietupska Wolany 11, 57-300 Wolany
    3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: czesc@leartstudio.pl
    4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
    5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
      • Prowadzenie newslettera
      • Prowadzenie systemu komentarzy
      • Prowadzenie forum internetowego
      • Obsługa zapytań przez formularz
      • Prezentacja oferty lub informacji
    6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
      1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
      2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

    2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

    1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
    2. Dane osobowe przechowywane w bazie danych są zaszyfrowane w taki sposób, że jedynie posiadający Operator klucz może je odczytać. Dzięki temu dane są chronione na wypadek wykradzenia bazy danych z serwera.
    3. Hasła użytkowników są przechowywane w postaci hashowanej. Funkcja hashująca działa jednokierunkowo – nie jest możliwe odwrócenie jej działania, co stanowi obecnie współczesny standard w zakresie przechowywania haseł użytkowników.
    4. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
    5. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
    6. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

    3. Hosting

    1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: cyberFolks.pl
    2. Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą podlegać:
      • zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
      • czas nadejścia zapytania,
      • czas wysłania odpowiedzi,
      • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
      • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
      • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
      • informacje o przeglądarce użytkownika,
      • informacje o adresie IP,
      • informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
      • informacje związane z obsługą poczty elektronicznej kierowanej do Operatora oraz wysyłanej przez Operatora.

    4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

    1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
      • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
      • operatorzy pocztowi
      • operatorzy systemu komentarzy
      • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
      • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
    2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
    3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
      • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
      • ich sprostowania,
      • usunięcia,
      • ograniczenia przetwarzania,
      • oraz przenoszenia danych.
    4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.2 wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
    6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
    7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
    8. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.

    5. Informacje w formularzach

    1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
    2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
    3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
    4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

    6. Logi Administratora

    1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

    7. Istotne techniki marketingowe

    1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
    2. Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
    3. Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.
    4. Operator stosuje rozwiązanie badające zachowanie użytkowników poprzez tworzenie map ciepła oraz nagrywanie zachowania na stronie. Te informacje są anonimizowane zanim zostaną przesłane do operatora usługi tak, że nie wie on jakiej osoby fizycznej one dotyczą. W szczególności nagrywaniu nie podlegają wpisywane hasła oraz inne dane osobowe.
    5. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.

    8. Informacja o plikach cookies

    1. Serwis korzysta z plików cookies.
    2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
    3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
    4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
      1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
      2. realizacji celów określonych powyżej w części „Istotne techniki marketingowe”;
    5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
    6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
    7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
    8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

    9. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

    1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
    2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

      Urządzenia mobilne: